APA:
کپیصادق وزیری، فراز، خدامی، سهیلا، و طیب زاده، مهدی. (1398). بررسی تاثیر شخصیت برند و ابعاد آن بر روی عشق به برند, وفاداری و تبلیغات دهان به دهان (مورد مطالعه: خرده فروشی های اینترنتی و فروشگاه های زنجیره ای). مدیریت برند، 6(18 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/525196/fa
Vancouver:
کپیصادق وزیری فراز، خدامی سهیلا، طیب زاده مهدی. بررسی تاثیر شخصیت برند و ابعاد آن بر روی عشق به برند, وفاداری و تبلیغات دهان به دهان (مورد مطالعه: خرده فروشی های اینترنتی و فروشگاه های زنجیره ای). مدیریت برند[Internet]. 1398؛6(18 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/525196/fa
IEEE:
کپیفراز صادق وزیری، سهیلا خدامی، و مهدی طیب زاده، “بررسی تاثیر شخصیت برند و ابعاد آن بر روی عشق به برند, وفاداری و تبلیغات دهان به دهان (مورد مطالعه: خرده فروشی های اینترنتی و فروشگاه های زنجیره ای)،” مدیریت برند، vol. 6، no. 18 ، pp. 00–00، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/525196/fa