APA:
کپیشهیکی تاش، محمدنبی، و ایزدپناه، طلیعه. (1399). ارتباط ساختار بازار و شدت تبلیغات در صنایع کارخانه ای ایران. پژوهش های اقتصاد صنعتی، 4(13 )، 89-100. SID. https://sid.ir/paper/404709/fa
Vancouver:
کپیشهیکی تاش محمدنبی، ایزدپناه طلیعه. ارتباط ساختار بازار و شدت تبلیغات در صنایع کارخانه ای ایران. پژوهش های اقتصاد صنعتی[Internet]. 1399؛4(13 ):89-100. Available from: https://sid.ir/paper/404709/fa
IEEE:
کپیمحمدنبی شهیکی تاش، و طلیعه ایزدپناه، “ارتباط ساختار بازار و شدت تبلیغات در صنایع کارخانه ای ایران،” پژوهش های اقتصاد صنعتی، vol. 4، no. 13 ، pp. 89–100، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/404709/fa