APA:
کپیشیخ فندرسکی، طلیعه، مرادی، علیرضا، عفت پناه، محمد، و صادقی، میثم. (1399). تاثیر مدالیته در آموزش حافظه کاری بر عملکرد توجه کودکان با اختلال نقص توجه/بیش-فعالی در آزمون CANTAB. تازه های علوم شناختی، 22(2 )، 33-44. SID. https://sid.ir/paper/408203/fa
Vancouver:
کپیشیخ فندرسکی طلیعه، مرادی علیرضا، عفت پناه محمد، صادقی میثم. تاثیر مدالیته در آموزش حافظه کاری بر عملکرد توجه کودکان با اختلال نقص توجه/بیش-فعالی در آزمون CANTAB. تازه های علوم شناختی[Internet]. 1399؛22(2 ):33-44. Available from: https://sid.ir/paper/408203/fa
IEEE:
کپیطلیعه شیخ فندرسکی، علیرضا مرادی، محمد عفت پناه، و میثم صادقی، “تاثیر مدالیته در آموزش حافظه کاری بر عملکرد توجه کودکان با اختلال نقص توجه/بیش-فعالی در آزمون CANTAB،” تازه های علوم شناختی، vol. 22، no. 2 ، pp. 33–44، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/408203/fa