مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,088
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

737
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

3

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

وب سایت های تجاری الکترونیکی در ایران:استراتژیها و مدلها

صفحات

 صفحه شروع 163 | صفحه پایان 188

چکیده

 پذیرش سریع وب سایت ها به عنوان یک وسیله تجاری باعث شده تا روشهای سنتی تجارت به کلی دگرگون شود. بنابراین شرکتهایی دارای مزیت رقابتی خواهند بود که آگاهانه و به طور اثر بخش وارد دنیای تجارت الکترونیکی شوند. هدف اصلی این مقاله نیز آشنایی با تجارت الکترونیکی و شناخت روشهای اجرای موفقیت آمیز آن می باشد. بدین منظور براساس وب سایتهای تجاری در ایران به بررسی دو استراتژی کلی و دوازده مدل طراحی وب سایتهای تجاری که در سال 2001 توسط ژوزف اچ ون ارائه گردیده است خواهیم پرداخت و برخی از سایتهای ایرانی را که در قالب آن مدلها قرار می گیرند, معرفی خواهیم نمود.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مدهوشی، مهرداد، و صفاری نژاد، میثم. (1383). وب سایت های تجاری الکترونیکی در ایران:استراتژیها و مدلها . پژوهشنامه بازرگانی، 8(30)، 163-188. SID. https://sid.ir/paper/419611/fa

    Vancouver: کپی

    مدهوشی مهرداد، صفاری نژاد میثم. وب سایت های تجاری الکترونیکی در ایران:استراتژیها و مدلها . پژوهشنامه بازرگانی[Internet]. 1383؛8(30):163-188. Available from: https://sid.ir/paper/419611/fa

    IEEE: کپی

    مهرداد مدهوشی، و میثم صفاری نژاد، “وب سایت های تجاری الکترونیکی در ایران:استراتژیها و مدلها ،” پژوهشنامه بازرگانی، vol. 8، no. 30، pp. 163–188، 1383، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/419611/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button