مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,036
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

266
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اثر آگاهی از نتیجه (KR) با فراوانی کاهش بر یادگیری، وقتی که برنامه حرکتی تعمیمی (GMP) و پارامترها، هر دو اجزایی ناپایدار هستند

صفحات

 صفحه شروع 71 | صفحه پایان 84

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 تحقیق حاضر بررسی یکی دیگر از شیوه های تفسیر این یافته است که یادگیری برنامه حرکتی تعمیم یافته (GMP) و یادگیری پارامتریزه کردن بر اثر تغییرات در فراوانی آگاهی از نتیجه (KR) به طور متفاوت تحت تاثیر واقع می شوند. در کلیه یافته هائی که چنین موردی را گزارش نمودند )وولف اشمیت و دوبل، (1993 تکلیف شامل یادگیری سه نمونه از پارامتر روی یک برنامه حرکتی تعمیم یافته (GMP) بعنوان مولفه پایدار عمل بود و همواره GMP همانند در طول آزمایشات بکار می رفت. در مقابل، پارامتریز یک مولفه ناپایدار از عمل بود چرا که نمونه های پارامتر متفاوت در طول آزمایشات بکار گرفته می شد. فرضیه ای که در اینجا مطرح می شود اینست که این اختلاف در بعد پایداری GMP و پارامتریزه کردن در واقع سبب تفاوت در، یادگیری GMP و پارامتریزه کردن بر اثر ارائه KR نسبی شده است در تحقیقات حاضر هم GMP و هم پارامترها برای یادگیرنده ناپایدار شدند. این امر با استفاده از سه حرکت که توسط GMP متفاوت و با داشتن پارامترهای خاص خود هدایت می شدند، انجام شد. نتایج نشان داده کاهش در فراوانی KR سبب کاهش در یادگیری هم GMP و هم پارامتریزه کردن شد. این تاییدی بر این است که اثر فراوانی KR می تواند به بعد پایداری / ناپایداری GMP و پارامتریزه کردن، و نه اینکه آنها دو فرایند مجزا هستند نسبت داده شود.  

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    بهرام، عباس. (1379). اثر آگاهی از نتیجه (KR) با فراوانی کاهش بر یادگیری, وقتی که برنامه حرکتی تعمیمی (GMP) و پارامترها, هر دو اجزایی ناپایدار هستند . المپیک، 8(ضمیمه شماره 15 (پیاپی16))، 71-84. SID. https://sid.ir/paper/421333/fa

    Vancouver: کپی

    بهرام عباس. اثر آگاهی از نتیجه (KR) با فراوانی کاهش بر یادگیری, وقتی که برنامه حرکتی تعمیمی (GMP) و پارامترها, هر دو اجزایی ناپایدار هستند . المپیک[Internet]. 1379؛8(ضمیمه شماره 15 (پیاپی16)):71-84. Available from: https://sid.ir/paper/421333/fa

    IEEE: کپی

    عباس بهرام، “اثر آگاهی از نتیجه (KR) با فراوانی کاهش بر یادگیری, وقتی که برنامه حرکتی تعمیمی (GMP) و پارامترها, هر دو اجزایی ناپایدار هستند ،” المپیک، vol. 8، no. ضمیمه شماره 15 (پیاپی16)، pp. 71–84، 1379، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/421333/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button