Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

445
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

140
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مجموعه گستری برای کتابداران جدید: توصیه هایی از مجراها

صفحات

 صفحه شروع 141 | صفحه پایان 164

چکیده

 امروزه, کتابداران در محیطهای دانشگاهی با چالشهای متعددی از جمله مجموعه گستری, مواجه هستند. این مقاله به تجزیه و تحلیل مجموعه گستری و چگونگی ارتباط آن با متخصصان جدید در حوزه کتابداری می پردازد. مقاله حاضر برنامه های آموزشی مجموعه گستری در برنامه های درسی علوم کتابداری و اطلاع رسانی, مهارتهای مورد نظر و مورد نیاز در واحدهای مجموعه گستری و برنامه های آموزش کتابخانه ای برای کتابداران جدید را مرور می کند. همچنین توصیه های کاربردی و تجارب دانش آموختگان جدید در حوزه مجموعه گستری را فراهم نموده و در اختیار خوانندگان قرار می دهد. موضوعات مطرح شده شامل سازگاری با محیط جدید, خط مشی ها و رویه های مجموعه گستری, فعالیتهای رابطه ای, انتخاب منابع و مدیریت زمان می باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    کوری تاکر، جیمز، و تورنس، مت. (1385). مجموعه گستری برای کتابداران جدید: توصیه هایی از مجراها. کتابداری و اطلاع رسانی، 9(3 (مسلسل 35))، 141-164. SID. https://sid.ir/paper/439591/fa

    Vancouver: کپی

    کوری تاکر جیمز، تورنس مت. مجموعه گستری برای کتابداران جدید: توصیه هایی از مجراها. کتابداری و اطلاع رسانی[Internet]. 1385؛9(3 (مسلسل 35)):141-164. Available from: https://sid.ir/paper/439591/fa

    IEEE: کپی

    جیمز کوری تاکر، و مت تورنس، “مجموعه گستری برای کتابداران جدید: توصیه هایی از مجراها،” کتابداری و اطلاع رسانی، vol. 9، no. 3 (مسلسل 35)، pp. 141–164، 1385، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/439591/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا