APA:
کپیفردانش، هاشم. (1377). طراحی آموزشی از منظر رویکردهای رفتارگرایی, شناخت گرایی و ساخت گرایی و انسان گرایی در نظام آموزشی. علوم انسانی الزهرا، 8-7(25-24)، 102-120. SID. https://sid.ir/paper/445884/fa
Vancouver:
کپیفردانش هاشم. طراحی آموزشی از منظر رویکردهای رفتارگرایی, شناخت گرایی و ساخت گرایی و انسان گرایی در نظام آموزشی. علوم انسانی الزهرا[Internet]. 1377؛8-7(25-24):102-120. Available from: https://sid.ir/paper/445884/fa
IEEE:
کپیهاشم فردانش، “طراحی آموزشی از منظر رویکردهای رفتارگرایی, شناخت گرایی و ساخت گرایی و انسان گرایی در نظام آموزشی،” علوم انسانی الزهرا، vol. 8-7، no. 25-24، pp. 102–120، 1377، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/445884/fa