مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,845
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

699
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مقایسه تطبیقی نگرش مشتریان به برندهای جهانی پوشاک (مورد مطالعه مقایسه برندهای محلی ایران، کره و ژاپن)

صفحات

 صفحه شروع 26 | صفحه پایان 40

چکیده

 هدف این مقاله بررسی ادراک مصرف کنندگان از برندهای جهانی در مقابل برندهای محلی در سه کشور ایران, کره جنوبی, ژاپن است. با توجه به این که تعداد برندهای جهانی در حال افزایش است و در مقابل بازار جهانی در حال پیچیده شدن است و مصرف کنندگان در بازارهای مختلف تقاضاهای متفاوتی دارند, ضرورت بازاریابی محلی و ایجاد استراتژی های خاص در خصوص آن احساس می شود. بنابراین, در این مطالعه اثر نوع کشور (از لحاظ توسعه اقتصادی) روی پاسخ و واکنش مصرف کنندگان در سه کشور ایران, کره و ژاپن در خصوص جنبه های سه گانه برند: ارتباطات خاص و ویژه برند, ادراک کلی برند و تعهد برند بررسی شده است. نتایج نشان داد ارتباطات خاص برند, ادراک عمومی برند و تعهد برند (فقط وفاداری برند) برای هر کشور تاثیر متفاوتی دارد.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    دعایی، حبیب اله، و فرزانه حسن زاده، ژاله. (1389). مقایسه تطبیقی نگرش مشتریان به برندهای جهانی پوشاک (مورد مطالعه مقایسه برندهای محلی ایران, کره و ژاپن). بررسی های بازرگانی، دوره جدید - 8(42)، 26-40. SID. https://sid.ir/paper/447190/fa

    Vancouver: کپی

    دعایی حبیب اله، فرزانه حسن زاده ژاله. مقایسه تطبیقی نگرش مشتریان به برندهای جهانی پوشاک (مورد مطالعه مقایسه برندهای محلی ایران, کره و ژاپن). بررسی های بازرگانی[Internet]. 1389؛دوره جدید - 8(42):26-40. Available from: https://sid.ir/paper/447190/fa

    IEEE: کپی

    حبیب اله دعایی، و ژاله فرزانه حسن زاده، “مقایسه تطبیقی نگرش مشتریان به برندهای جهانی پوشاک (مورد مطالعه مقایسه برندهای محلی ایران, کره و ژاپن)،” بررسی های بازرگانی، vol. دوره جدید - 8، no. 42، pp. 26–40، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/447190/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button