APA:
کپیباقری، سیدمحمد، و اصغری، فرشته. (1392). بررسی هماهنگی میان استراتژی های سطح کسب و کار و بازارگرایی در چارچوب مراحل چرخه عمر سازمان. مدیریت بازاریابی، 8(19)، 109-125. SID. https://sid.ir/paper/218908/fa
Vancouver:
کپیباقری سیدمحمد، اصغری فرشته. بررسی هماهنگی میان استراتژی های سطح کسب و کار و بازارگرایی در چارچوب مراحل چرخه عمر سازمان. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1392؛8(19):109-125. Available from: https://sid.ir/paper/218908/fa
IEEE:
کپیسیدمحمد باقری، و فرشته اصغری، “بررسی هماهنگی میان استراتژی های سطح کسب و کار و بازارگرایی در چارچوب مراحل چرخه عمر سازمان،” مدیریت بازاریابی، vol. 8، no. 19، pp. 109–125، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218908/fa