APA:
کپیرضوانی، حمیدرضا، و گل علی زاده، فاطمه. (1390). ارزیابی و تحلیل استراتژی های ورود محصولات غذایی به بازارهای خارجی. تحقیقات بازاریابی نوین، 1(3)، 193-217. SID. https://sid.ir/paper/194681/fa
Vancouver:
کپیرضوانی حمیدرضا، گل علی زاده فاطمه. ارزیابی و تحلیل استراتژی های ورود محصولات غذایی به بازارهای خارجی. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1390؛1(3):193-217. Available from: https://sid.ir/paper/194681/fa
IEEE:
کپیحمیدرضا رضوانی، و فاطمه گل علی زاده، “ارزیابی و تحلیل استراتژی های ورود محصولات غذایی به بازارهای خارجی،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 1، no. 3، pp. 193–217، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194681/fa