APA:
کپیکمالیان، امین رضا، امینی لاری، منصور، و معزی، حامد. (1388). بررسی همبستگی بین عوامل تعیین کننده سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (e-CRM) بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی شرکت چینی بهداشتی گلسار فارس). مدیریت فردا، 8(22)، 25-32. SID. https://sid.ir/paper/147456/fa
Vancouver:
کپیکمالیان امین رضا، امینی لاری منصور، معزی حامد. بررسی همبستگی بین عوامل تعیین کننده سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (e-CRM) بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی شرکت چینی بهداشتی گلسار فارس). مدیریت فردا[Internet]. 1388؛8(22):25-32. Available from: https://sid.ir/paper/147456/fa
IEEE:
کپیامین رضا کمالیان، منصور امینی لاری، و حامد معزی، “بررسی همبستگی بین عوامل تعیین کننده سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (e-CRM) بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی شرکت چینی بهداشتی گلسار فارس)،” مدیریت فردا، vol. 8، no. 22، pp. 25–32، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/147456/fa