مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,116
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,141
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی همبستگی بین عوامل تعیین کننده سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (e-CRM) بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی شرکت چینی بهداشتی گلسار فارس)

صفحات

 صفحه شروع 25 | صفحه پایان 32

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (pdf) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    کمالیان، امین رضا، امینی لاری، منصور، و معزی، حامد. (1388). بررسی همبستگی بین عوامل تعیین کننده سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (e-CRM) بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی شرکت چینی بهداشتی گلسار فارس). مدیریت فردا، 8(22)، 25-32. SID. https://sid.ir/paper/147456/fa

    Vancouver: کپی

    کمالیان امین رضا، امینی لاری منصور، معزی حامد. بررسی همبستگی بین عوامل تعیین کننده سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (e-CRM) بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی شرکت چینی بهداشتی گلسار فارس). مدیریت فردا[Internet]. 1388؛8(22):25-32. Available from: https://sid.ir/paper/147456/fa

    IEEE: کپی

    امین رضا کمالیان، منصور امینی لاری، و حامد معزی، “بررسی همبستگی بین عوامل تعیین کننده سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (e-CRM) بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی شرکت چینی بهداشتی گلسار فارس)،” مدیریت فردا، vol. 8، no. 22، pp. 25–32، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/147456/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button