Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,199
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

2

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مقایسه تاثیر روش تدریس قیاسی و روش تدریس سنتی در یادگیری مفاهیم انتزاعی شیمی

صفحات

 صفحه شروع 111 | صفحه پایان 111

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عبداله میرزایی، رسول، حاتمی، جواد، و تقی زاده بروجنی، سوسن. (1389). مقایسه تاثیر روش تدریس قیاسی و روش تدریس سنتی در یادگیری مفاهیم انتزاعی شیمی. تعلیم و تربیت، 26(1 (مسلسل 101))، 111-111. SID. https://sid.ir/paper/473842/fa

    Vancouver: کپی

    عبداله میرزایی رسول، حاتمی جواد، تقی زاده بروجنی سوسن. مقایسه تاثیر روش تدریس قیاسی و روش تدریس سنتی در یادگیری مفاهیم انتزاعی شیمی. تعلیم و تربیت[Internet]. 1389؛26(1 (مسلسل 101)):111-111. Available from: https://sid.ir/paper/473842/fa

    IEEE: کپی

    رسول عبداله میرزایی، جواد حاتمی، و سوسن تقی زاده بروجنی، “مقایسه تاثیر روش تدریس قیاسی و روش تدریس سنتی در یادگیری مفاهیم انتزاعی شیمی،” تعلیم و تربیت، vol. 26، no. 1 (مسلسل 101)، pp. 111–111، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/473842/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    مرکز اطلاعات علمی SID
    strs
    دانشگاه امام حسین
    بنیاد ملی بازیهای رایانه ای
    کلید پژوه
    ایران سرچ
    ایران سرچ
    فایل موجود نیست.
    بازگشت به بالا