مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

611
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

176
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

میزان همخوانی انتظارات کاربران و استنباط کارکنان از کیفیت خدمات ارائه شده در کتابخانه ملی

صفحات

 صفحه شروع 99 | صفحه پایان 118

چکیده

 هدف: هدف از این پژوهش تعیین فاصله موجود میان ادراکات و انتظارات کاربران از خدمات دریافتی و استنباط کارکنان از انتظارات آنان است.روش: این پژوهش کاربردی است. مبنای این پیمایش,‏ پرسشنامه مدل لایب کوال مشتمل بر 23 شاخصه در قالب سه بعد (تاثیرگذاری خدمات,‏ کنترل اطلاعات و کتابخانه به عنوان یک مکان و فضا) است.یافته ها: از منظر مراجعان,‏ کارکنان و منابع کتابخانه تا حدودی توانسته اند در برخی موارد حداقل انتظارات مراجعان را برآورده سازند,‏ به استنباط کارکنان,‏ مراجعان انتظار دارند که کارکنان کتابخانه آمادگی بیشتری برای پاسخ به سوالات آنان را داشته باشند و منابع موجود تا حدودی توانسته است حداقل انتظارات مراجعان را برآورده سازد,‏ به استنباط کارکنان,‏ مراجعان از کتابخانه به عنوان فضای اجتماعی مناسب برای یادگیری گروهی انتظار کمتری دارند. این در حالی است که مراجعان وجود فضایی اجتماعی برای یادگیری و مطالعه گروهی را یک ضرورت دانسته اند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    نشاط، نرگس، و دهقانی، مژده. (1390). میزان همخوانی انتظارات کاربران و استنباط کارکنان از کیفیت خدمات ارائه شده در کتابخانه ملی. تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی (کتابداری)، 45(56)، 99-118. SID. https://sid.ir/paper/474478/fa

    Vancouver: کپی

    نشاط نرگس، دهقانی مژده. میزان همخوانی انتظارات کاربران و استنباط کارکنان از کیفیت خدمات ارائه شده در کتابخانه ملی. تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی (کتابداری)[Internet]. 1390؛45(56):99-118. Available from: https://sid.ir/paper/474478/fa

    IEEE: کپی

    نرگس نشاط، و مژده دهقانی، “میزان همخوانی انتظارات کاربران و استنباط کارکنان از کیفیت خدمات ارائه شده در کتابخانه ملی،” تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی (کتابداری)، vol. 45، no. 56، pp. 99–118، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/474478/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button