APA:
کپینشاط، نرگس، و دهقانی، مژده. (1390). میزان همخوانی انتظارات کاربران و استنباط کارکنان از کیفیت خدمات ارائه شده در کتابخانه ملی. تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی (کتابداری)، 45(56)، 99-118. SID. https://sid.ir/paper/474478/fa
Vancouver:
کپینشاط نرگس، دهقانی مژده. میزان همخوانی انتظارات کاربران و استنباط کارکنان از کیفیت خدمات ارائه شده در کتابخانه ملی. تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی (کتابداری)[Internet]. 1390؛45(56):99-118. Available from: https://sid.ir/paper/474478/fa
IEEE:
کپینرگس نشاط، و مژده دهقانی، “میزان همخوانی انتظارات کاربران و استنباط کارکنان از کیفیت خدمات ارائه شده در کتابخانه ملی،” تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی (کتابداری)، vol. 45، no. 56، pp. 99–118، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/474478/fa