Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

773
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

449
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

5

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نقد مقاله: مقایسه تاثیر به کارگیری روش های ارزشیابی DOPS و Mini-CEX با روش سنتی بر مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری: یک مطالعه تجربی تصادفی شده (نامه به سردبیر)

صفحات

 صفحه شروع 531 | صفحه پایان 532

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    صالحی نیا، حمید. (1392). نقد مقاله: مقایسه تاثیر به کارگیری روش های ارزشیابی DOPS و Mini-CEX با روش سنتی بر مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری: یک مطالعه تجربی تصادفی شده (نامه به سردبیر). مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 13(6 (پیاپی 56))، 531-532. SID. https://sid.ir/paper/478350/fa

    Vancouver: کپی

    صالحی نیا حمید. نقد مقاله: مقایسه تاثیر به کارگیری روش های ارزشیابی DOPS و Mini-CEX با روش سنتی بر مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری: یک مطالعه تجربی تصادفی شده (نامه به سردبیر). مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی[Internet]. 1392؛13(6 (پیاپی 56)):531-532. Available from: https://sid.ir/paper/478350/fa

    IEEE: کپی

    حمید صالحی نیا، “نقد مقاله: مقایسه تاثیر به کارگیری روش های ارزشیابی DOPS و Mini-CEX با روش سنتی بر مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری: یک مطالعه تجربی تصادفی شده (نامه به سردبیر)،” مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، vol. 13، no. 6 (پیاپی 56)، pp. 531–532، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/478350/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا