APA:
کپیدرخشانی، امید، و محمودی، عمر. (1393). بررسی ارتباط میان مدیریت تجربه مشتری (MEC) با وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری. گردشگری، 2(2)، 49-63. SID. https://sid.ir/paper/479109/fa
Vancouver:
کپیدرخشانی امید، محمودی عمر. بررسی ارتباط میان مدیریت تجربه مشتری (MEC) با وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری. گردشگری[Internet]. 1393؛2(2):49-63. Available from: https://sid.ir/paper/479109/fa
IEEE:
کپیامید درخشانی، و عمر محمودی، “بررسی ارتباط میان مدیریت تجربه مشتری (MEC) با وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری،” گردشگری، vol. 2، no. 2، pp. 49–63، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/479109/fa