APA:
کپیرحیم نیا، ف.، هرندی، ع.، و فاطمی، س.ز.. (1391). تاثیر کیفیت رابطه با مشتری بر کیفیت ادراک شده و وفاداری مشتریان مورد مطالعه: هتل های پنج ستاره کلان شهر مشهد. پژوهش های مدیریت عمومی، 5(17)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/482781/fa
Vancouver:
کپیرحیم نیا ف.، هرندی ع.، فاطمی س.ز.. تاثیر کیفیت رابطه با مشتری بر کیفیت ادراک شده و وفاداری مشتریان مورد مطالعه: هتل های پنج ستاره کلان شهر مشهد. پژوهش های مدیریت عمومی[Internet]. 1391؛5(17):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/482781/fa
IEEE:
کپیف. رحیم نیا، ع. هرندی، و س.ز. فاطمی، “تاثیر کیفیت رابطه با مشتری بر کیفیت ادراک شده و وفاداری مشتریان مورد مطالعه: هتل های پنج ستاره کلان شهر مشهد،” پژوهش های مدیریت عمومی، vol. 5، no. 17، pp. 0–0، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/482781/fa