APA:
کپیبرزگربفرویی، کاظم، سعدی پور، اسماعیل، ابراهیمی قوام، صغری، و فرخی، نورعلی. (1391). ارائه مدلی برای عملکرد شیمی دانش آموزان, بر اساس باورهای معرفت شناختی, ادراک از محیط یادگیری سازنده گرا و راهبردهای انگیزشی و شناختی سطح بالا. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 8(26)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/483810/fa
Vancouver:
کپیبرزگربفرویی کاظم، سعدی پور اسماعیل، ابراهیمی قوام صغری، فرخی نورعلی. ارائه مدلی برای عملکرد شیمی دانش آموزان, بر اساس باورهای معرفت شناختی, ادراک از محیط یادگیری سازنده گرا و راهبردهای انگیزشی و شناختی سطح بالا. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1391؛8(26):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/483810/fa
IEEE:
کپیکاظم برزگربفرویی، اسماعیل سعدی پور، صغری ابراهیمی قوام، و نورعلی فرخی، “ارائه مدلی برای عملکرد شیمی دانش آموزان, بر اساس باورهای معرفت شناختی, ادراک از محیط یادگیری سازنده گرا و راهبردهای انگیزشی و شناختی سطح بالا،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 8، no. 26، pp. 0–0، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/483810/fa