APA:
کپیعباس زاده، عباس، برهانی، فریبا، سبزواری، سکینه، و افتخاری، زهره. (1392). بررسی شیوه های متداول ارزشیابی و ارتباط آن با رویکردهای یادگیری در دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، 10(2)، 142-152. SID. https://sid.ir/paper/484064/fa
Vancouver:
کپیعباس زاده عباس، برهانی فریبا، سبزواری سکینه، افتخاری زهره. بررسی شیوه های متداول ارزشیابی و ارتباط آن با رویکردهای یادگیری در دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)[Internet]. 1392؛10(2):142-152. Available from: https://sid.ir/paper/484064/fa
IEEE:
کپیعباس عباس زاده، فریبا برهانی، سکینه سبزواری، و زهره افتخاری، “بررسی شیوه های متداول ارزشیابی و ارتباط آن با رویکردهای یادگیری در دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان،” گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، vol. 10، no. 2، pp. 142–152، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/484064/fa