APA:
کپیمحمدی، جیران، درزیان عزیزی، عبدالهادی، فاخر، اسلام، و کافی کنگ، نسرین. (1393). بررسی تاثیر تطابق شخصیتی برند, کیفیت ادراک شده و وجهه برند بر وفاداری به برند. راهبردهای بازرگانی، 21(3)، 37-48. SID. https://sid.ir/paper/484741/fa
Vancouver:
کپیمحمدی جیران، درزیان عزیزی عبدالهادی، فاخر اسلام، کافی کنگ نسرین. بررسی تاثیر تطابق شخصیتی برند, کیفیت ادراک شده و وجهه برند بر وفاداری به برند. راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1393؛21(3):37-48. Available from: https://sid.ir/paper/484741/fa
IEEE:
کپیجیران محمدی، عبدالهادی درزیان عزیزی، اسلام فاخر، و نسرین کافی کنگ، “بررسی تاثیر تطابق شخصیتی برند, کیفیت ادراک شده و وجهه برند بر وفاداری به برند،” راهبردهای بازرگانی، vol. 21، no. 3، pp. 37–48، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/484741/fa