APA:
کپیشیرخدایی، میثم، نجات، سهیل، اسفیدانی، محمدرحیم، و شاهی، محبوبه. (1394). بررسی تاثیر برجستگی برند بر وفاداری برند مقصد گردشگری. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 10(32)، 111-129. SID. https://sid.ir/paper/514313/fa
Vancouver:
کپیشیرخدایی میثم، نجات سهیل، اسفیدانی محمدرحیم، شاهی محبوبه. بررسی تاثیر برجستگی برند بر وفاداری برند مقصد گردشگری. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1394؛10(32):111-129. Available from: https://sid.ir/paper/514313/fa
IEEE:
کپیمیثم شیرخدایی، سهیل نجات، محمدرحیم اسفیدانی، و محبوبه شاهی، “بررسی تاثیر برجستگی برند بر وفاداری برند مقصد گردشگری،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 10، no. 32، pp. 111–129، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/514313/fa