مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,086
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

494
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر مدل ارزش ویژه مشتری در شکل گیری برند رستوران های زنجیره ای

صفحات

 صفحه شروع 71 | صفحه پایان 80

چکیده

 در سال های اخیر, محققان, مفهوم ارزش ویژه مشتری را به عنوان معیار کلی موفقیت در بازاریابی, پیشنهاد کرده اند. صنعت رستوران های زنجیره ای نیز در این رابطه, مستثنا نمی باشد. مدل های مختلفی در زمینه ارزش ویژه مشتری وجود دارد که ارزش ویژه رابطه, ارزش کسب شده و ارزش ویژه برند سه محرک اصلی آن می باشند که هدف این پژوهش بررسی تاثیر محرک های ارزش ویژه مشتری بر شکل گیری برند رستوران های زنجیره ای می باشد. پژوهش حاضر, پژوهشی کاربردی است. جامعه آماری آن مشتریان رستوران زنجیره ای آیدا در شهر کرج می باشد که از میان نمونه ای 384 نفره به روش تصادفی طبقه ای انتخاب گردیده اند. ابزار پژوهش پرسشنامه ای با 29 سوال است که توسط هیون در سال 2009 تهیه شده و توسط نرم افزار LISREL با استفاده از تکنیک مدل یابی معادلات ساختاری به آزمون شش فرضیه پژوهش پرداخته شده است. نتایج پژوهش نشان می دهد که ارزش ویژه برند, ارزش ویژه رابطه و ارزش کسب شده بر ارزش ویژه مشتری در تشکیل برند رستوران های زنجیره ایتاثیر دارد و همچنین مشاهده شد که ارزش ویژه برند و ارزش کسب شده بر ارزش ویژه رابطه تاثیرگذار می باشند.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    راه چمنی، احمد، و سلیمی، سوده. (1393). بررسی تاثیر مدل ارزش ویژه مشتری در شکل گیری برند رستوران های زنجیره ای. مدیریت توسعه و تحول، 6(18)، 71-80. SID. https://sid.ir/paper/484994/fa

    Vancouver: کپی

    راه چمنی احمد، سلیمی سوده. بررسی تاثیر مدل ارزش ویژه مشتری در شکل گیری برند رستوران های زنجیره ای. مدیریت توسعه و تحول[Internet]. 1393؛6(18):71-80. Available from: https://sid.ir/paper/484994/fa

    IEEE: کپی

    احمد راه چمنی، و سوده سلیمی، “بررسی تاثیر مدل ارزش ویژه مشتری در شکل گیری برند رستوران های زنجیره ای،” مدیریت توسعه و تحول، vol. 6، no. 18، pp. 71–80، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/484994/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button