APA:
کپیراه چمنی، احمد، و سلیمی، سوده. (1393). بررسی تاثیر مدل ارزش ویژه مشتری در شکل گیری برند رستوران های زنجیره ای. مدیریت توسعه و تحول، 6(18)، 71-80. SID. https://sid.ir/paper/484994/fa
Vancouver:
کپیراه چمنی احمد، سلیمی سوده. بررسی تاثیر مدل ارزش ویژه مشتری در شکل گیری برند رستوران های زنجیره ای. مدیریت توسعه و تحول[Internet]. 1393؛6(18):71-80. Available from: https://sid.ir/paper/484994/fa
IEEE:
کپیاحمد راه چمنی، و سوده سلیمی، “بررسی تاثیر مدل ارزش ویژه مشتری در شکل گیری برند رستوران های زنجیره ای،” مدیریت توسعه و تحول، vol. 6، no. 18، pp. 71–80، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/484994/fa