APA:
کپیامامی مقدم، زهرا، مظلوم، سیدرضا، زوبین، فاطمه، خسروی القار، نیره، سردارآبادی، فاطمه، کریمی، اقدس، و دادگر، سلمه. (1392). کاربرد منحنی یادگیری برای تعیین تعداد دفعات انجام مهارتهای بالینی منتخب تنظیم خانواده کارآموزان بهورزی. مجله زنان مامایی و نازایی ایران، 16(68)، 12-20. SID. https://sid.ir/paper/487993/fa
Vancouver:
کپیامامی مقدم زهرا، مظلوم سیدرضا، زوبین فاطمه، خسروی القار نیره، سردارآبادی فاطمه، کریمی اقدس، دادگر سلمه. کاربرد منحنی یادگیری برای تعیین تعداد دفعات انجام مهارتهای بالینی منتخب تنظیم خانواده کارآموزان بهورزی. مجله زنان مامایی و نازایی ایران[Internet]. 1392؛16(68):12-20. Available from: https://sid.ir/paper/487993/fa
IEEE:
کپیزهرا امامی مقدم، سیدرضا مظلوم، فاطمه زوبین، نیره خسروی القار، فاطمه سردارآبادی، اقدس کریمی، و سلمه دادگر، “کاربرد منحنی یادگیری برای تعیین تعداد دفعات انجام مهارتهای بالینی منتخب تنظیم خانواده کارآموزان بهورزی،” مجله زنان مامایی و نازایی ایران، vol. 16، no. 68، pp. 12–20، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/487993/fa