APA:
کپیرضایی، م.، کجباف، م.، و مولوی، ح.. (1388). اثربخشی آموزش ریاضی بر اساس هوش های چندگانه گاردنر بر میزان عملکرد تحصیلی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی پایه سوم ابتدایی اصفهان. کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)، 9(4 (پیاپی 34))، 407-427. SID. https://sid.ir/paper/495019/fa
Vancouver:
کپیرضایی م.، کجباف م.، مولوی ح.. اثربخشی آموزش ریاضی بر اساس هوش های چندگانه گاردنر بر میزان عملکرد تحصیلی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی پایه سوم ابتدایی اصفهان. کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)[Internet]. 1388؛9(4 (پیاپی 34)):407-427. Available from: https://sid.ir/paper/495019/fa
IEEE:
کپیم. رضایی، م. کجباف، و ح. مولوی، “اثربخشی آموزش ریاضی بر اساس هوش های چندگانه گاردنر بر میزان عملکرد تحصیلی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی پایه سوم ابتدایی اصفهان،” کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)، vol. 9، no. 4 (پیاپی 34)، pp. 407–427، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/495019/fa