APA:
کپیغمین، خجسته، و نوروزی، داریوش. (1391). تاثیر چند رسانه ای بر میزان یادگیری و یادداری درس لوحه نویسی فارسی. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 8(24)، 119-142. SID. https://sid.ir/paper/495478/fa
Vancouver:
کپیغمین خجسته، نوروزی داریوش. تاثیر چند رسانه ای بر میزان یادگیری و یادداری درس لوحه نویسی فارسی. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1391؛8(24):119-142. Available from: https://sid.ir/paper/495478/fa
IEEE:
کپیخجسته غمین، و داریوش نوروزی، “تاثیر چند رسانه ای بر میزان یادگیری و یادداری درس لوحه نویسی فارسی،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 8، no. 24، pp. 119–142، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/495478/fa