APA:
کپیدیواندری، علی، عابدی، احسان، و ناصرزاده، سیدمحمدرضا. (1392). ارائه مدل مفهومی برای تبیین عوامل کلیدی موثر بر کیفیت سیستم های ارائه دهنده خدمات بانکداری اینترنتی (پیمایشی پیرامون بانک ملت). مدیریت فناوری اطلاعات، 5(1)، 19-36. SID. https://sid.ir/paper/497843/fa
Vancouver:
کپیدیواندری علی، عابدی احسان، ناصرزاده سیدمحمدرضا. ارائه مدل مفهومی برای تبیین عوامل کلیدی موثر بر کیفیت سیستم های ارائه دهنده خدمات بانکداری اینترنتی (پیمایشی پیرامون بانک ملت). مدیریت فناوری اطلاعات[Internet]. 1392؛5(1):19-36. Available from: https://sid.ir/paper/497843/fa
IEEE:
کپیعلی دیواندری، احسان عابدی، و سیدمحمدرضا ناصرزاده، “ارائه مدل مفهومی برای تبیین عوامل کلیدی موثر بر کیفیت سیستم های ارائه دهنده خدمات بانکداری اینترنتی (پیمایشی پیرامون بانک ملت)،” مدیریت فناوری اطلاعات، vol. 5، no. 1، pp. 19–36، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/497843/fa