مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,312
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

411
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

2

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارائه مدل مفهومی برای تبیین عوامل کلیدی موثر بر کیفیت سیستم های ارائه دهنده خدمات بانکداری اینترنتی (پیمایشی پیرامون بانک ملت)

صفحات

 صفحه شروع 19 | صفحه پایان 36

چکیده

 با توجه به رشد تعداد استفاده کنندگان از خدمات بانکی اینترنتی, برای بازاریابان بانک ها الزامی است که درک بهتری از کاربران و مشتریان بانکداری اینترنتی داشته باشند. تنها از طریق این درک است که بازاریابان قادر به توسعه راهبرد ها و روش هایی برای جذب و حفظ مشتریان خواهند بود. در پژوهش پیش رو, عوامل موثر بر نگرش مشتریان در خصوص بانکداری اینترنتی مورد بررسی قرار گرفته است. جمع آوری داده ها به وسیله پرسش نامه الکترونیکی و با مطالعه موردی مشتریان خدمات اینترنتی بانک ملت انجام شده است. براساس یافته ها و نتایج این پژوهش, پیشنهادهایی در مورد چگونگی طراحی سیستم های ارائه دهنده خدمات بانکداری اینترنتی ارائه شده است تا با در نظر گرفتن نیاز مشتریان در فرایند طراحی این سیستم ها, امکان کسب مزیت رقابتی توسط بانک های ارائه دهنده خدمات اینترنتی فراهم شود.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    دیواندری، علی، عابدی، احسان، و ناصرزاده، سیدمحمدرضا. (1392). ارائه مدل مفهومی برای تبیین عوامل کلیدی موثر بر کیفیت سیستم های ارائه دهنده خدمات بانکداری اینترنتی (پیمایشی پیرامون بانک ملت). مدیریت فناوری اطلاعات، 5(1)، 19-36. SID. https://sid.ir/paper/497843/fa

    Vancouver: کپی

    دیواندری علی، عابدی احسان، ناصرزاده سیدمحمدرضا. ارائه مدل مفهومی برای تبیین عوامل کلیدی موثر بر کیفیت سیستم های ارائه دهنده خدمات بانکداری اینترنتی (پیمایشی پیرامون بانک ملت). مدیریت فناوری اطلاعات[Internet]. 1392؛5(1):19-36. Available from: https://sid.ir/paper/497843/fa

    IEEE: کپی

    علی دیواندری، احسان عابدی، و سیدمحمدرضا ناصرزاده، “ارائه مدل مفهومی برای تبیین عوامل کلیدی موثر بر کیفیت سیستم های ارائه دهنده خدمات بانکداری اینترنتی (پیمایشی پیرامون بانک ملت)،” مدیریت فناوری اطلاعات، vol. 5، no. 1، pp. 19–36، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/497843/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button