APA:
کپیبوربورجعفری، مریم. (1391). بررسی روابط متقابل کارآفرینی, بازارگرایی و یادگیری گرایی و نقش این عوامل بر روی نوآوری و ارزش مشتری. کنفرانس دانشجویی کارآفرینی کشور، -(2)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/499961/fa
Vancouver:
کپیبوربورجعفری مریم. بررسی روابط متقابل کارآفرینی, بازارگرایی و یادگیری گرایی و نقش این عوامل بر روی نوآوری و ارزش مشتری. کنفرانس دانشجویی کارآفرینی کشور[Internet]. 1391؛-(2):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/499961/fa
IEEE:
کپیمریم بوربورجعفری، “بررسی روابط متقابل کارآفرینی, بازارگرایی و یادگیری گرایی و نقش این عوامل بر روی نوآوری و ارزش مشتری،” کنفرانس دانشجویی کارآفرینی کشور، vol. -، no. 2، pp. 0–0، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/499961/fa