APA:
کپیزارعی، عظیم، شرفی، وحید، و زنگیان، سمیه. (1394). بررسی تاثیر بازاریابی چریکی و مسوولیت های اجتماعی شرکت های بیمه بر وفاداری مشتریان با تاکید بر مزیت های کارکردی برند و قابلیت اعتبار. پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)، 30(4 (مسلسل 120))، 85-104. SID. https://sid.ir/paper/500109/fa
Vancouver:
کپیزارعی عظیم، شرفی وحید، زنگیان سمیه. بررسی تاثیر بازاریابی چریکی و مسوولیت های اجتماعی شرکت های بیمه بر وفاداری مشتریان با تاکید بر مزیت های کارکردی برند و قابلیت اعتبار. پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)[Internet]. 1394؛30(4 (مسلسل 120)):85-104. Available from: https://sid.ir/paper/500109/fa
IEEE:
کپیعظیم زارعی، وحید شرفی، و سمیه زنگیان، “بررسی تاثیر بازاریابی چریکی و مسوولیت های اجتماعی شرکت های بیمه بر وفاداری مشتریان با تاکید بر مزیت های کارکردی برند و قابلیت اعتبار،” پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)، vol. 30، no. 4 (مسلسل 120)، pp. 85–104، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/500109/fa