مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,354
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

931
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر بازاریابی چریکی و مسوولیت های اجتماعی شرکت های بیمه بر وفاداری مشتریان با تاکید بر مزیت های کارکردی برند و قابلیت اعتبار

صفحات

 صفحه شروع 85 | صفحه پایان 104

چکیده

 هدف پژوهش حاضر, ارائه الگوی تعاملی نقش بازاریابی چریکی و مسوولیت های اجتماعی شرکت های بیمه بر وفاداری مشتریان با تاکید بر مزیت های کارکردی برند و قابلیت اعتبار در بیمه ایران سه شهر تهران, سمنان و ایلام می باشد. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه گردآوری اطلاعات تحقیق, توصیفی-پیمایشی می باشد.جامعه آماری تحقیق شامل مشتریان شعب بیمه ایران در شهرهای تهران, سمنان و ایلام هستند که با توجه به نامحدود بودن جامعه آماری, تعداد 384 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. روش نمونه گیری در این تحقیق, نمونه گیری سهمیه ای است, که هر سه شهر مورد نظر سهمیه ای در نمونه کلی دارند. ابزار گردآوری اطلاعات نیز پرسشنامه می باشد که روایی و پایایی آن تایید شده است. برای تحلیل اطلاعات از نرم افزار ویژوال پی ال اس استفاده شده است. نتایج نشان می دهند که بازاریابی چریکی, مسوولیت اجتماعی, مزیت های کارکردی برند و قابلیت اعتبار بر وفاداری مشتریان بیمه ایران در سه شهر مورد مطالعه تاثیر مستقیم, مثبت و معناداری دارند. همچنین مسوولیت اجتماعی بر بازاریابی چریکی و مزیت کارکردی برند, مزیت کارکردی برند بر قابلیت اعتبار, بازاریابی چریکی بر قابلیت اعتبار, تاثیر مستقیم, مثبت و معناداری دارند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    زارعی، عظیم، شرفی، وحید، و زنگیان، سمیه. (1394). بررسی تاثیر بازاریابی چریکی و مسوولیت های اجتماعی شرکت های بیمه بر وفاداری مشتریان با تاکید بر مزیت های کارکردی برند و قابلیت اعتبار. پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)، 30(4 (مسلسل 120))، 85-104. SID. https://sid.ir/paper/500109/fa

    Vancouver: کپی

    زارعی عظیم، شرفی وحید، زنگیان سمیه. بررسی تاثیر بازاریابی چریکی و مسوولیت های اجتماعی شرکت های بیمه بر وفاداری مشتریان با تاکید بر مزیت های کارکردی برند و قابلیت اعتبار. پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)[Internet]. 1394؛30(4 (مسلسل 120)):85-104. Available from: https://sid.ir/paper/500109/fa

    IEEE: کپی

    عظیم زارعی، وحید شرفی، و سمیه زنگیان، “بررسی تاثیر بازاریابی چریکی و مسوولیت های اجتماعی شرکت های بیمه بر وفاداری مشتریان با تاکید بر مزیت های کارکردی برند و قابلیت اعتبار،” پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)، vol. 30، no. 4 (مسلسل 120)، pp. 85–104، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/500109/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button