APA:
کپیسهرابی رنانی، مریم، رشیدپور، علی، و اعتباریان، اکبر. (1395). شناسایی عوامل تاثیرگذار بر اثربخشی تبلیغات فرهنگی بر مبنای نظریه برخاسته از داده ها و ارائه الگوی اثربخشی تبلیغات فرهنگی. راهبرد اجتماعی فرهنگی، 5(19)، 45-68. SID. https://sid.ir/paper/504370/fa
Vancouver:
کپیسهرابی رنانی مریم، رشیدپور علی، اعتباریان اکبر. شناسایی عوامل تاثیرگذار بر اثربخشی تبلیغات فرهنگی بر مبنای نظریه برخاسته از داده ها و ارائه الگوی اثربخشی تبلیغات فرهنگی. راهبرد اجتماعی فرهنگی[Internet]. 1395؛5(19):45-68. Available from: https://sid.ir/paper/504370/fa
IEEE:
کپیمریم سهرابی رنانی، علی رشیدپور، و اکبر اعتباریان، “شناسایی عوامل تاثیرگذار بر اثربخشی تبلیغات فرهنگی بر مبنای نظریه برخاسته از داده ها و ارائه الگوی اثربخشی تبلیغات فرهنگی،” راهبرد اجتماعی فرهنگی، vol. 5، no. 19، pp. 45–68، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/504370/fa