Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,937
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

3,326
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی عوامل تاثیرگذار بر اثربخشی تبلیغات فرهنگی بر مبنای نظریه برخاسته از داده ها و ارائه الگوی اثربخشی تبلیغات فرهنگی

صفحات

 صفحه شروع 45 | صفحه پایان 68

چکیده

 هدف از این مقاله, شناسایی عوامل تاثیرگذار بر اثربخشی تبلیغات فرهنگی است که به روش کیفی با استفاده از ثبت مشاهده و انجام مصاحبه انجام شده است. مصاحبه شوندگان را متخصصان حوزه تبلیغات و مسائل فرهنگی و یا صاحبان تالیف یا تخصص شغلی و علمی تشکیل دادند. در مجموع, 26 مصاحبه به شیوه باز پاسخ انجام شد. یافته ها نشان داد: عوامل تاثیرگذار بر اثربخشی تبلیغات فرهنگی در پنج بعد ویژگی های منبع پیام, ویژگی های پیام, ویژگی های رسانه انتقال پیام, ویژگی های مخاطب پیام و عوامل زمینه ای است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سهرابی رنانی، مریم، رشیدپور، علی، و اعتباریان، اکبر. (1395). شناسایی عوامل تاثیرگذار بر اثربخشی تبلیغات فرهنگی بر مبنای نظریه برخاسته از داده ها و ارائه الگوی اثربخشی تبلیغات فرهنگی. راهبرد اجتماعی فرهنگی، 5(19)، 45-68. SID. https://sid.ir/paper/504370/fa

    Vancouver: کپی

    سهرابی رنانی مریم، رشیدپور علی، اعتباریان اکبر. شناسایی عوامل تاثیرگذار بر اثربخشی تبلیغات فرهنگی بر مبنای نظریه برخاسته از داده ها و ارائه الگوی اثربخشی تبلیغات فرهنگی. راهبرد اجتماعی فرهنگی[Internet]. 1395؛5(19):45-68. Available from: https://sid.ir/paper/504370/fa

    IEEE: کپی

    مریم سهرابی رنانی، علی رشیدپور، و اکبر اعتباریان، “شناسایی عوامل تاثیرگذار بر اثربخشی تبلیغات فرهنگی بر مبنای نظریه برخاسته از داده ها و ارائه الگوی اثربخشی تبلیغات فرهنگی،” راهبرد اجتماعی فرهنگی، vol. 5، no. 19، pp. 45–68، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/504370/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا