APA:
کپیکاظمی، علی. (1394). بررسی احساس تعلق به مقاصد گردشگری بر رضایت و وفاداری گردشگری (مطالعه موردی: گردشگران خارجی سفر کرده به شهر اصفهان). برنامه ریزی و توسعه گردشگری، 4(12)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/506076/fa
Vancouver:
کپیکاظمی علی. بررسی احساس تعلق به مقاصد گردشگری بر رضایت و وفاداری گردشگری (مطالعه موردی: گردشگران خارجی سفر کرده به شهر اصفهان). برنامه ریزی و توسعه گردشگری[Internet]. 1394؛4(12):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/506076/fa
IEEE:
کپیعلی کاظمی، “بررسی احساس تعلق به مقاصد گردشگری بر رضایت و وفاداری گردشگری (مطالعه موردی: گردشگران خارجی سفر کرده به شهر اصفهان)،” برنامه ریزی و توسعه گردشگری، vol. 4، no. 12، pp. 0–0، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/506076/fa