APA:
کپیزیاری، کرامت اله. (1393). سنجش رضایت گردشگران از کیفیت خدمات هتلداری با استفاده از شاخص CDM. گردشگری شهری، 1(1)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/506172/fa
Vancouver:
کپیزیاری کرامت اله. سنجش رضایت گردشگران از کیفیت خدمات هتلداری با استفاده از شاخص CDM. گردشگری شهری[Internet]. 1393؛1(1):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/506172/fa
IEEE:
کپیکرامت اله زیاری، “سنجش رضایت گردشگران از کیفیت خدمات هتلداری با استفاده از شاخص CDM،” گردشگری شهری، vol. 1، no. 1، pp. 0–0، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/506172/fa