APA:
کپیحیدری، حامد، و موسی خانی، مرتضی. (1394). توسعه مدل عوامل موثر بر رضایت مشتریان در بانکداری سنتی و الکترونیکی. تحقیقات بازاریابی نوین، 5(1 (پیاپی 16) )، 201-218. SID. https://sid.ir/paper/506831/fa
Vancouver:
کپیحیدری حامد، موسی خانی مرتضی. توسعه مدل عوامل موثر بر رضایت مشتریان در بانکداری سنتی و الکترونیکی. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1394؛5(1 (پیاپی 16) ):201-218. Available from: https://sid.ir/paper/506831/fa
IEEE:
کپیحامد حیدری، و مرتضی موسی خانی، “توسعه مدل عوامل موثر بر رضایت مشتریان در بانکداری سنتی و الکترونیکی،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 5، no. 1 (پیاپی 16) ، pp. 201–218، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/506831/fa