APA:
کپیاسفیدانی، محمدرحیم، نجات، سهیل، و بهمنی، حسین. (1394). بررسی تاثیر عزت نفس, خود ابرازی و لذت خرید بر عشق برند به حسادت برند و پیامدهای آن. تحقیقات بازاریابی نوین، 5(4 (پیاپی 19) )، 1-20. SID. https://sid.ir/paper/506847/fa
Vancouver:
کپیاسفیدانی محمدرحیم، نجات سهیل، بهمنی حسین. بررسی تاثیر عزت نفس, خود ابرازی و لذت خرید بر عشق برند به حسادت برند و پیامدهای آن. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1394؛5(4 (پیاپی 19) ):1-20. Available from: https://sid.ir/paper/506847/fa
IEEE:
کپیمحمدرحیم اسفیدانی، سهیل نجات، و حسین بهمنی، “بررسی تاثیر عزت نفس, خود ابرازی و لذت خرید بر عشق برند به حسادت برند و پیامدهای آن،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 5، no. 4 (پیاپی 19) ، pp. 1–20، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/506847/fa