مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

908
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

416
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری با نقش میانجی نوآوری سازمانی (مورد مطالعه: شرکت های ساخت و تامین قطعات شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در استان خوزستان)

صفحات

 صفحه شروع 139 | صفحه پایان 162

چکیده

 آشفتگی روند تجاری, سبب شده که, شرکت ها از گرایش های مختلفی برای افزایش عملکرد خود در بازار استفاده کنند. بر این اساس, پژوهش حاضر به دنبال بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری با نقش میانجی نوآوری سازمانی در شرکت های ساخت و تامین قطعات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در استان خوزستان است. روش پژوهش حاضر بر مبنای هدف از نوع کاربردی, از حیث نحوه گردآوری و اجرا, توصیفی - علی و از نظر نوع داده های گردآوری شده از نوع کمی است. جامعه آماری شامل همه مدیران ارشد شرکت های سازنده و بازرگانی, دراستان خوزستان به تعداد 300 شرکت است. حجم نمونه طبق جدول مورگان, 169 شرکت است, که به صورت تصادفی طبقه ای و عناصر درون هر طبقه بطور تصادفی ساده انتخاب شده اند. همچنین, تجزیه و تحلیل توصیفی با استفاده از نرم افزار SPSS و برای آزمون فرضیات پژوهش از نرم افزار Smart PLS استفاده شده است. نتایج حاکی از این است, که بازارگرایی و نوآوری سازمانی بر عملکرد تجاری شرکت ها بصورت جدا و همچنین از طریق متغیر میانجی نوآوری سازمانی تاثیر مثبت و معنی داری دارند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رحیمی، رحیم، و درویشی، مریم. (1394). بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری با نقش میانجی نوآوری سازمانی (مورد مطالعه: شرکت های ساخت و تامین قطعات شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در استان خوزستان). تحقیقات بازاریابی نوین، 5(4 (پیاپی 19) )، 139-162. SID. https://sid.ir/paper/506848/fa

    Vancouver: کپی

    رحیمی رحیم، درویشی مریم. بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری با نقش میانجی نوآوری سازمانی (مورد مطالعه: شرکت های ساخت و تامین قطعات شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در استان خوزستان). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1394؛5(4 (پیاپی 19) ):139-162. Available from: https://sid.ir/paper/506848/fa

    IEEE: کپی

    رحیم رحیمی، و مریم درویشی، “بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری با نقش میانجی نوآوری سازمانی (مورد مطالعه: شرکت های ساخت و تامین قطعات شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در استان خوزستان)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 5، no. 4 (پیاپی 19) ، pp. 139–162، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/506848/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button