APA:
کپیرحیمی، رحیم، و درویشی، مریم. (1394). بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری با نقش میانجی نوآوری سازمانی (مورد مطالعه: شرکت های ساخت و تامین قطعات شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در استان خوزستان). تحقیقات بازاریابی نوین، 5(4 (پیاپی 19) )، 139-162. SID. https://sid.ir/paper/506848/fa
Vancouver:
کپیرحیمی رحیم، درویشی مریم. بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری با نقش میانجی نوآوری سازمانی (مورد مطالعه: شرکت های ساخت و تامین قطعات شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در استان خوزستان). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1394؛5(4 (پیاپی 19) ):139-162. Available from: https://sid.ir/paper/506848/fa
IEEE:
کپیرحیم رحیمی، و مریم درویشی، “بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری با نقش میانجی نوآوری سازمانی (مورد مطالعه: شرکت های ساخت و تامین قطعات شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در استان خوزستان)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 5، no. 4 (پیاپی 19) ، pp. 139–162، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/506848/fa