APA:
کپینریمانی، محمد، پرزور، پرویز، و بشرپور، سجاد. (1394). مقایسه تنظیم خلق منفی و بیانگری هیجانی در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص. پژوهش در نظام های آموزشی، 9(31)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/508326/fa
Vancouver:
کپینریمانی محمد، پرزور پرویز، بشرپور سجاد. مقایسه تنظیم خلق منفی و بیانگری هیجانی در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص. پژوهش در نظام های آموزشی[Internet]. 1394؛9(31):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/508326/fa
IEEE:
کپیمحمد نریمانی، پرویز پرزور، و سجاد بشرپور، “مقایسه تنظیم خلق منفی و بیانگری هیجانی در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص،” پژوهش در نظام های آموزشی، vol. 9، no. 31، pp. 0–0، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/508326/fa