APA:
کپیساعت چیان، وحید. (1392). ارتباط کیفیت خدمات, رضایت مندی و وفاداری با قصد حضور آتی مشتریان در مراکز آمادگی جسمانی و ایروبیک (مطالعه موردی: شهرستان رشت). پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی (علوم حرکتی و ورزش)، 3(5 (21))، 125-137. SID. https://sid.ir/paper/519544/fa
Vancouver:
کپیساعت چیان وحید. ارتباط کیفیت خدمات, رضایت مندی و وفاداری با قصد حضور آتی مشتریان در مراکز آمادگی جسمانی و ایروبیک (مطالعه موردی: شهرستان رشت). پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی (علوم حرکتی و ورزش)[Internet]. 1392؛3(5 (21)):125-137. Available from: https://sid.ir/paper/519544/fa
IEEE:
کپیوحید ساعت چیان، “ارتباط کیفیت خدمات, رضایت مندی و وفاداری با قصد حضور آتی مشتریان در مراکز آمادگی جسمانی و ایروبیک (مطالعه موردی: شهرستان رشت)،” پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی (علوم حرکتی و ورزش)، vol. 3، no. 5 (21)، pp. 125–137، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/519544/fa