APA:
کپیاسمعیلی، محسن. (1393). طراحی مدل تاثیرگذاری کیفیت خدمات بر وفاداری, رضایت مشتری, ارزش ادراک شده و رفتار آتی مشتریان در مجموعه های تفریحی ورزشی آبی. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، -(26)، 37-58. SID. https://sid.ir/paper/511942/fa
Vancouver:
کپیاسمعیلی محسن. طراحی مدل تاثیرگذاری کیفیت خدمات بر وفاداری, رضایت مشتری, ارزش ادراک شده و رفتار آتی مشتریان در مجموعه های تفریحی ورزشی آبی. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)[Internet]. 1393؛-(26):37-58. Available from: https://sid.ir/paper/511942/fa
IEEE:
کپیمحسن اسمعیلی، “طراحی مدل تاثیرگذاری کیفیت خدمات بر وفاداری, رضایت مشتری, ارزش ادراک شده و رفتار آتی مشتریان در مجموعه های تفریحی ورزشی آبی،” مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، vol. -، no. 26، pp. 37–58، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/511942/fa