مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,404
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

919
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی رابطه رضایتمندی مشتریان مجموعه های ورزشی شهرداری تهران با بهبود کیفیت خدمات مجموعه های ورزشی

صفحات

 صفحه شروع 81 | صفحه پایان 86

چکیده

 مقدمه و هدف پژوهش: شکی نیست که در جهان امروز موفقیت هر سازمان به طور مستقیم بستگی رضایت مشتریان سازمان دارد. هر سازمان موفقی مایل است خدماتی را ارائه کند که رضایت مشتریان را فراهم سازد. شرکت ها و موسسات نمی توانند اهداف اساسی کار خود نظیر دستیابی به مزیت رقابتی یا ایجاد سود را نادیده بگیرند. رضایت مشتریان مزایای زیادی را برای شرکت ایجاد می نماید و سطوح بالاتر رضایت مشتریان, منجر به وفاداری مشتریان می شود.در واقع خدمت به مشتری قدیمی ترین و درعین حال تازه ترین مساله برای هر موسسه ای است.روش پژوهش: تحقیق حاضر با توجه روابط بین متغیرها و روش های آماری مورد استفاده از دسته تحقیق-های همبستگی بوده و به روش میدانی به اجرا در آمده است.یافته ها: باتوجه به معناداری مقدار آزمون F می توان نتیجه گرفت که مدل رگرسیونی تحقیق مرکب از متغیر مستقل و متغیر وابسته مدل خوبی بوده و متغیر مستقل قادر است تغییرات متغیر وابسته را تبیین کنند. نتایج رگرسیون خطی ساده دومتغیره که بهبود کیفیت توانایی پیش بینی رضایتمندی مشتریان را در بین مجموعه های ورزشی شهرداری تهران دارد.نتیجه گیری: بهبود کیفیت خدمات مجموعه ورزشی توانایی پیش بینی رضایتمندی مشتریان مجموعه های ورزشی شهرداری تهران را دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    زرگر، طیبه، و صفایی، راضیه. (1393). بررسی رابطه رضایتمندی مشتریان مجموعه های ورزشی شهرداری تهران با بهبود کیفیت خدمات مجموعه های ورزشی. مطالعات مدیریت شهری، 6(17)، 81-86. SID. https://sid.ir/paper/199409/fa

    Vancouver: کپی

    زرگر طیبه، صفایی راضیه. بررسی رابطه رضایتمندی مشتریان مجموعه های ورزشی شهرداری تهران با بهبود کیفیت خدمات مجموعه های ورزشی. مطالعات مدیریت شهری[Internet]. 1393؛6(17):81-86. Available from: https://sid.ir/paper/199409/fa

    IEEE: کپی

    طیبه زرگر، و راضیه صفایی، “بررسی رابطه رضایتمندی مشتریان مجموعه های ورزشی شهرداری تهران با بهبود کیفیت خدمات مجموعه های ورزشی،” مطالعات مدیریت شهری، vol. 6، no. 17، pp. 81–86، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/199409/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button