مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

972
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

420
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

درک تصویر برند با استفاده از روش استخراج استعاره های زالتمن

صفحات

 صفحه شروع 155 | صفحه پایان 170

چکیده

 بازاریابی به عنوان فلسفه کسب وکار, مشتری را در مرکز توجه سازمان قرار می دهد. رفتارهای مشتریان بیشتر تحت تأثیر افکار و احساسات ناخودآگاه قرار دارد نه خودآگاه. پس منطقی نیست که دانش موردنیاز برای شناخت مشتری با تکیه بر روش های مبتنی بر خودآگاه به دست آورده شود. هدف مطالعه حاضر بررسی و شناسایی افکار, عواطف و احساسات مشتریان نسبت به «بانک پارسیان» به وسیله روش جدید مطالعات بازاریابی-زیمت-است. در مطالعه حاضر با انجام 10 مصاحبه عمیق نیمه ساخت یافته به بررسی و شناسایی افکار, عواطف و احساسات مشتریان «بانک پارسیان» پرداخته شد. سازه های «تمایز», «برخورد کارکنان», «تناسب رنگ» و «حس خوب», «بانکداری الکترونیک», «تمایل به استفاده مجدد», «سیستم نوبت دهی», «کلاس» و «آرامش» سازه های اصلی نقشه اجماعی شناسایی شدند. تمامی سازه های موجود در نقشه به طور مستقیم یا باواسطه به سازه «حس خوب» وصل شده اند. این امر نشان دهنده موفقیت «بانک پارسیان» در ایجاد حس خوب, تجربه و خاطره دل نشین برای مشتری است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شاکری، رویا، و خانلری، امیر. (1394). درک تصویر برند با استفاده از روش استخراج استعاره های زالتمن. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 14(4 (پیاپی 24))، 155-170. SID. https://sid.ir/paper/513102/fa

    Vancouver: کپی

    شاکری رویا، خانلری امیر. درک تصویر برند با استفاده از روش استخراج استعاره های زالتمن. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1394؛14(4 (پیاپی 24)):155-170. Available from: https://sid.ir/paper/513102/fa

    IEEE: کپی

    رویا شاکری، و امیر خانلری، “درک تصویر برند با استفاده از روش استخراج استعاره های زالتمن،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 14، no. 4 (پیاپی 24)، pp. 155–170، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/513102/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button