APA:
کپیشاکری، رویا، و خانلری، امیر. (1394). درک تصویر برند با استفاده از روش استخراج استعاره های زالتمن. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 14(4 (پیاپی 24))، 155-170. SID. https://sid.ir/paper/513102/fa
Vancouver:
کپیشاکری رویا، خانلری امیر. درک تصویر برند با استفاده از روش استخراج استعاره های زالتمن. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1394؛14(4 (پیاپی 24)):155-170. Available from: https://sid.ir/paper/513102/fa
IEEE:
کپیرویا شاکری، و امیر خانلری، “درک تصویر برند با استفاده از روش استخراج استعاره های زالتمن،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 14، no. 4 (پیاپی 24)، pp. 155–170، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/513102/fa