Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

460
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

380
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تبیین نقش عوامل مربوط به برند و عناصر منتخب آمیخته بازاریابی در قصد خرید برند ملی

صفحات

 صفحه شروع 127 | صفحه پایان 156

چکیده

 با توجه به افزایش ضرورت نگاه به تولیدات ملی, پژوهش حاضر به بررسی اثر عوامل مربوط به برند (آگاهی­ برند, تصویر برند, کیفیت ادراک­ شده از برند) بر قصد خرید برند ملی پرداخته است. همچنین, اثر عناصر آمیخته بازاریابی منتخب (پیشبردهای فروش مالی و غیرمالی, تبلیغات و قیمت­ گذاری) بر عوامل مربوط به برند مذکور نیز بررسی شده است. جامعه آماری پژوهش خانوارهای ساکن در مناطق 1 الی 5 تهران بوده­ اند که برای جمع آوری نمونه از روش نمونه ­ برداری احتمالی طبقه­ ای نامتناسب استفاده شده است. برای اندازه­ گیری اثرات مذکور, 7 رده محصول مشتمل بر 19 برند مورد نظر قرار گرفته و 432 پرسشنامه جمع­ آوری و با نرم­ افزارهای SPSS19 و AMOS18 تحلیل شده­ اند. در بخش اول اثر عوامل مربوط به برند بر قصد خرید برند ملی و در بخش دوم نیز اثر عناصر منتخب بازاریابی بر عوامل مربوط برند بررسی شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شیرخدایی، میثم، نوری پور، امیرحسین، و شریعتی، فاطمه. (1393). تبیین نقش عوامل مربوط به برند و عناصر منتخب آمیخته بازاریابی در قصد خرید برند ملی. مدیریت برند، 1(1 )، 127-156. SID. https://sid.ir/paper/513530/fa

    Vancouver: کپی

    شیرخدایی میثم، نوری پور امیرحسین، شریعتی فاطمه. تبیین نقش عوامل مربوط به برند و عناصر منتخب آمیخته بازاریابی در قصد خرید برند ملی. مدیریت برند[Internet]. 1393؛1(1 ):127-156. Available from: https://sid.ir/paper/513530/fa

    IEEE: کپی

    میثم شیرخدایی، امیرحسین نوری پور، و فاطمه شریعتی، “تبیین نقش عوامل مربوط به برند و عناصر منتخب آمیخته بازاریابی در قصد خرید برند ملی،” مدیریت برند، vol. 1، no. 1 ، pp. 127–156، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/513530/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا