APA:
کپیشیرخدایی، میثم، نوری پور، امیرحسین، و شریعتی، فاطمه. (1393). تبیین نقش عوامل مربوط به برند و عناصر منتخب آمیخته بازاریابی در قصد خرید برند ملی. مدیریت برند، 1(1 )، 127-156. SID. https://sid.ir/paper/513530/fa
Vancouver:
کپیشیرخدایی میثم، نوری پور امیرحسین، شریعتی فاطمه. تبیین نقش عوامل مربوط به برند و عناصر منتخب آمیخته بازاریابی در قصد خرید برند ملی. مدیریت برند[Internet]. 1393؛1(1 ):127-156. Available from: https://sid.ir/paper/513530/fa
IEEE:
کپیمیثم شیرخدایی، امیرحسین نوری پور، و فاطمه شریعتی، “تبیین نقش عوامل مربوط به برند و عناصر منتخب آمیخته بازاریابی در قصد خرید برند ملی،” مدیریت برند، vol. 1، no. 1 ، pp. 127–156، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/513530/fa