APA:
کپیمحرم زاده، مهرداد. (1392). ارتباط بین ابعاد وفاداری مشتریان و تقویت برند ملی در لیگ های حرفه ای فوتبال و والیبال ایران. پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی، 1(4)، 71-78. SID. https://sid.ir/paper/514034/fa
Vancouver:
کپیمحرم زاده مهرداد. ارتباط بین ابعاد وفاداری مشتریان و تقویت برند ملی در لیگ های حرفه ای فوتبال و والیبال ایران. پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی[Internet]. 1392؛1(4):71-78. Available from: https://sid.ir/paper/514034/fa
IEEE:
کپیمهرداد محرم زاده، “ارتباط بین ابعاد وفاداری مشتریان و تقویت برند ملی در لیگ های حرفه ای فوتبال و والیبال ایران،” پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی، vol. 1، no. 4، pp. 71–78، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/514034/fa