APA:
کپیطباطبایی نسب، سیدمحمد، نوری، ابوالفضل، و ابراهیم زاده پزشکی، رضا. (1393). پیاده سازی استراتژی برندینگ بر مبنای ابعاد سطح فرد محور مدل روانشناسی مصرف کننده از برند (رویکرد تلفیقی مدل کانو, گسترش عملکرد کیفیت و پارتو). مدیریت برند، 1(1 )، 101-125. SID. https://sid.ir/paper/514534/fa
Vancouver:
کپیطباطبایی نسب سیدمحمد، نوری ابوالفضل، ابراهیم زاده پزشکی رضا. پیاده سازی استراتژی برندینگ بر مبنای ابعاد سطح فرد محور مدل روانشناسی مصرف کننده از برند (رویکرد تلفیقی مدل کانو, گسترش عملکرد کیفیت و پارتو). مدیریت برند[Internet]. 1393؛1(1 ):101-125. Available from: https://sid.ir/paper/514534/fa
IEEE:
کپیسیدمحمد طباطبایی نسب، ابوالفضل نوری، و رضا ابراهیم زاده پزشکی، “پیاده سازی استراتژی برندینگ بر مبنای ابعاد سطح فرد محور مدل روانشناسی مصرف کننده از برند (رویکرد تلفیقی مدل کانو, گسترش عملکرد کیفیت و پارتو)،” مدیریت برند، vol. 1، no. 1 ، pp. 101–125، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/514534/fa