APA:
کپیعباسی، عباس، زندی لک، مسعود، و خلیفه، مجتبی. (1394). تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد به برند و ترجیح برند با نقش میانجی کیفیت ادراک شده و ارزش برند. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 14(4 (پیاپی 24))، 31-44. SID. https://sid.ir/paper/514584/fa
Vancouver:
کپیعباسی عباس، زندی لک مسعود، خلیفه مجتبی. تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد به برند و ترجیح برند با نقش میانجی کیفیت ادراک شده و ارزش برند. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1394؛14(4 (پیاپی 24)):31-44. Available from: https://sid.ir/paper/514584/fa
IEEE:
کپیعباس عباسی، مسعود زندی لک، و مجتبی خلیفه، “تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد به برند و ترجیح برند با نقش میانجی کیفیت ادراک شده و ارزش برند،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 14، no. 4 (پیاپی 24)، pp. 31–44، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/514584/fa