APA:
کپیقره آغاجی، سعید، واحدی، شهرام، فتحی آذر، اسکندر، و ادیب، یوسف. (1397). اثربخشی برنامه آموزش مبتنی بر خود تنظیمی, ذهن آگاهی و مدیریت زمان بر کاهش تعلل ورزی و افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطه. مطالعات روانشناسی تربیتی، 15(30 )، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/514774/fa
Vancouver:
کپیقره آغاجی سعید، واحدی شهرام، فتحی آذر اسکندر، ادیب یوسف. اثربخشی برنامه آموزش مبتنی بر خود تنظیمی, ذهن آگاهی و مدیریت زمان بر کاهش تعلل ورزی و افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطه. مطالعات روانشناسی تربیتی[Internet]. 1397؛15(30 ):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/514774/fa
IEEE:
کپیسعید قره آغاجی، شهرام واحدی، اسکندر فتحی آذر، و یوسف ادیب، “اثربخشی برنامه آموزش مبتنی بر خود تنظیمی, ذهن آگاهی و مدیریت زمان بر کاهش تعلل ورزی و افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطه،” مطالعات روانشناسی تربیتی، vol. 15، no. 30 ، pp. 0–0، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/514774/fa