APA:
کپیعبدلی بزچلوئی، سمیه، باقری، محسن، و موسوی پور، سعید. (1398). تأثیر آموزش مبتنی بر مدل طراحی آموزشی موج وار بر یادگیری و یادداری دانشجویان. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 16(35 (پیاپی 62) )، 162-172. SID. https://sid.ir/paper/515548/fa
Vancouver:
کپیعبدلی بزچلوئی سمیه، باقری محسن، موسوی پور سعید. تأثیر آموزش مبتنی بر مدل طراحی آموزشی موج وار بر یادگیری و یادداری دانشجویان. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1398؛16(35 (پیاپی 62) ):162-172. Available from: https://sid.ir/paper/515548/fa
IEEE:
کپیسمیه عبدلی بزچلوئی، محسن باقری، و سعید موسوی پور، “تأثیر آموزش مبتنی بر مدل طراحی آموزشی موج وار بر یادگیری و یادداری دانشجویان،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 16، no. 35 (پیاپی 62) ، pp. 162–172، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/515548/fa