APA:
کپیاحمدیان چاشمی، سانا، رستگارپور، حسن، و موسوی، سیدیعقوب. (1391). تاثیر الگوی راهبرد آموزشی تکلیف محور مریل بر یادگیری و یادداری درس علوم تجربی. مهندسی آموزشی: تکنولوژی و طراحی آموزشی، 1(1)، 1-8. SID. https://sid.ir/paper/246969/fa
Vancouver:
کپیاحمدیان چاشمی سانا، رستگارپور حسن، موسوی سیدیعقوب. تاثیر الگوی راهبرد آموزشی تکلیف محور مریل بر یادگیری و یادداری درس علوم تجربی. مهندسی آموزشی: تکنولوژی و طراحی آموزشی[Internet]. 1391؛1(1):1-8. Available from: https://sid.ir/paper/246969/fa
IEEE:
کپیسانا احمدیان چاشمی، حسن رستگارپور، و سیدیعقوب موسوی، “تاثیر الگوی راهبرد آموزشی تکلیف محور مریل بر یادگیری و یادداری درس علوم تجربی،” مهندسی آموزشی: تکنولوژی و طراحی آموزشی، vol. 1، no. 1، pp. 1–8، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/246969/fa