Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

734
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

530
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

به کارگیری ابزارهای بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری مورد مطالعه: هتل ها و آژانس های مسافرتی استان کردستان

صفحات

 صفحه شروع 46 | صفحه پایان 63

چکیده

 به علت نقش انکارناپذیر فنّاوری های اطلاعات در پیشرفت صنایع, در این پژوهش به معرفی نوین ترین ابزارهای موجود در یکی از حوزه های کاری مدیران پرداخته شده است, که استفاده از فنّاوری در امور بازاریابی است, . در این پژوهش, وضعیت وجود و فقدان این ابزارها و میزان استفاده از آن ها, در هتل ها و آژانس های مسافرتی استان کردستان, بررسی شده است. جامعة آماری این پژوهش 756 نفر از کارکنان آژانس های مسافرتی و کارکنان قسمت رزرواسیون و قسمت بازاریابی هتل های استان کردستان است. تعداد افراد نمونة موردمطالعه 255 نفر از کارکنان این مراکز است. برای جمع آوری داده ها, از پرسش نامه و برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی استفاده شده است. نتایج حاصل از یافته ها نشان داد از بین هشت ابزار بازاریابی الکترونیک, شبکه های اجتماعی, ایمیل, وب سایت, موبایل و اینترانت در هتل ها و آژانس های مسافرتی استان کردستان استفاده می شود که شبکه های اجتماعی بیشترین و اینترانت کمترین درصد استفاده را درمیانِ پاسخ گویان دارد. همچنین بیشترین درصد به کارگیری ابزارهای بازاریابی الکترونیک, به صورت هم زمان, مربوط به سه ابزار بازاریابی الکترونیک است. از بین انواع شبکه های اجتماعی, سه شبکة اجتماعی در هتل ها و آژانس های مسافرتی استان کردستان مورد استفاده قرار می گیرند که عبارتند از: تلگرام, اینستاگرام و فیس بوک. بیشترین درصد استفاده مربوط به تلگرام و کمترین درصد مربوط به فیس بوک است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ورمقانی، مریم، احمدی زاد، آرمان، و کفچه، پرویز. (1396). به کارگیری ابزارهای بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری مورد مطالعه: هتل ها و آژانس های مسافرتی استان کردستان. گردشگری و توسعه، 6(1 (پیاپی 10) )، 46-63. SID. https://sid.ir/paper/515958/fa

    Vancouver: کپی

    ورمقانی مریم، احمدی زاد آرمان، کفچه پرویز. به کارگیری ابزارهای بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری مورد مطالعه: هتل ها و آژانس های مسافرتی استان کردستان. گردشگری و توسعه[Internet]. 1396؛6(1 (پیاپی 10) ):46-63. Available from: https://sid.ir/paper/515958/fa

    IEEE: کپی

    مریم ورمقانی، آرمان احمدی زاد، و پرویز کفچه، “به کارگیری ابزارهای بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری مورد مطالعه: هتل ها و آژانس های مسافرتی استان کردستان،” گردشگری و توسعه، vol. 6، no. 1 (پیاپی 10) ، pp. 46–63، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/515958/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا