APA:
کپیجابری، اکبر. (1395). تاثیر ابعاد هویت برند تیمی بر وفاداری رفتاری هواداران فوتبال در لیگ برتر ایران. مدیریت و توسعه ورزش، -(8)، 1-18. SID. https://sid.ir/paper/516607/fa
Vancouver:
کپیجابری اکبر. تاثیر ابعاد هویت برند تیمی بر وفاداری رفتاری هواداران فوتبال در لیگ برتر ایران. مدیریت و توسعه ورزش[Internet]. 1395؛-(8):1-18. Available from: https://sid.ir/paper/516607/fa
IEEE:
کپیاکبر جابری، “تاثیر ابعاد هویت برند تیمی بر وفاداری رفتاری هواداران فوتبال در لیگ برتر ایران،” مدیریت و توسعه ورزش، vol. -، no. 8، pp. 1–18، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/516607/fa