APA:
کپیامرالهی بیوکی، فرزانه، و حسین خانزاده، عباسعلی. (1396). تاثیر تکنیک خودآموزی بر بهبود مهارت خواندن و خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان با نشانگان نارساخوانی. روانشناسی افراد استثنایی، 7(25 )، 53-74. SID. https://sid.ir/paper/516676/fa
Vancouver:
کپیامرالهی بیوکی فرزانه، حسین خانزاده عباسعلی. تاثیر تکنیک خودآموزی بر بهبود مهارت خواندن و خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان با نشانگان نارساخوانی. روانشناسی افراد استثنایی[Internet]. 1396؛7(25 ):53-74. Available from: https://sid.ir/paper/516676/fa
IEEE:
کپیفرزانه امرالهی بیوکی، و عباسعلی حسین خانزاده، “تاثیر تکنیک خودآموزی بر بهبود مهارت خواندن و خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان با نشانگان نارساخوانی،” روانشناسی افراد استثنایی، vol. 7، no. 25 ، pp. 53–74، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/516676/fa