APA:
کپیرفیعی طباطبایی، وحیده، و نجمی، منوچهر. (1393). توسعه روشی مبتنی بر مدل کلر جهت سنجش وجهه برند: مطالعه صنعت لوازم خانگی کوچک. مدیریت برند، 1(1 )، 45-74. SID. https://sid.ir/paper/516798/fa
Vancouver:
کپیرفیعی طباطبایی وحیده، نجمی منوچهر. توسعه روشی مبتنی بر مدل کلر جهت سنجش وجهه برند: مطالعه صنعت لوازم خانگی کوچک. مدیریت برند[Internet]. 1393؛1(1 ):45-74. Available from: https://sid.ir/paper/516798/fa
IEEE:
کپیوحیده رفیعی طباطبایی، و منوچهر نجمی، “توسعه روشی مبتنی بر مدل کلر جهت سنجش وجهه برند: مطالعه صنعت لوازم خانگی کوچک،” مدیریت برند، vol. 1، no. 1 ، pp. 45–74، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/516798/fa